Leczenie bez bólu i stresu

Wizyta u dentysty może być przyjemnością

Komfort wszystkich Pacjentów – dużych i małych – jest naszym priorytetem. Uważamy, że bezbolesne leczenie w przyjaznej atmosferze powinno być standardem. Nic dziwnego, że nasi Pacjenci polecają nas swoim rodzinom i znajomym już od ponad 20 lat.
Umów się na wizytę i zobacz sam! »

Jak to robimy?

Stosujemy nowoczesne i skuteczne metody, dzięki którym nie będziesz już musiał przezwyciężać lęku przed każdą wizytą u dentysty.

Gaz rozweselający

Wdech… i strach mija!

Komputerowe znieczulenia

Całkowicie bezbolesne znieczulenie najbardziej zaawansowaną technologicznie metodą QuickSleeper, skuteczne nawet w najtrudniejszych przypadkach.

Laserem w próchnicę

Dzięki tej technologii możemy opracować ubytek bez borowania!

Abrazja

Umożliwia szybkie i bezbolesne zabiegi – bez borowania – dzięki strumieniowi sprężonego powietrza z drobinkami tlenku glinu.

Ozonem w bakterie

Ozonoterapia to metoda zapobiegania próchnicy polegająca na aplikacji wysoce reaktywnego tlenu, który niszczy bakterie, wirusy i grzyby.
Dowiedz się więcej »

Komfort od początku do końca

Przyjazna atmosfera, eleganckie i klimatyzowane wnętrza, specjalistyczny sprzęt, profesjonalizm lekarzy, dostępność 7 dni w tygodniu 9-21, 7-letnia gwarancja, parking dla pacjentów – chcemy, żebyś czuł się komfortowo na każdym etapie wizyty.
Zobacz, co jeszcze robimy dla Ciebie »